شناسهٔ خبر: 174539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۲۵ هزار زائر توسط ناوگان اتوبوسی ایلام جابه‌جا شدند

پایانه برکت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از دهم ماه صفر تاکنون ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، اظهار کرد: بیش از یکهزار و ۸۰۸ سفر از دهم صفر تاکنون در پایانه برکت مرز مهران انجام شده که در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی تاکید کرد: در این بازه زمانی بیش از ۲ هزار اتوبوس به مرز مهران وارد و یک هزار و ۸۰۸ دستگاه اتوبوس از مرز مهران خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان راهداری برای موج بازگشت زوار، یادآور شد: به طور قطع موج بازگشت زوار به دلیل اینکه در یک فرصت کوتاه روی می‌دهد، بسیار مهم بوده و نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی سفر از سوی زوار است.

چشمه خاور اضافه کرد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای کشور به خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۷۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر و آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور هستند.